Sunday, March 20, 2011

Gardening





花盆/園藝/種花

這些東西

會令我想到一個人

就是我媽媽

從小到現在

她都悉心管理她的花花草草

一有空就會迫我陪她去花墟逛逛

其實是讓我做搬貨工人

媽簡直就是當自己是花花國的王后

我就是她的下人

>__<






*

除了想到老媽子外

當然少不了 ''春天'' 啦

大地回春, 春暖花開!

各位女生,

是時候要走一走 Girlish 的路線

請狠狠地把又厚又腫的外套拋開

重拾我們應有的青春少女味!!!

哈哈哈


以下的款式都是我的 Favourite item.

請各位慢慢欣賞


:-)




















PS: 每次砌這些BOARD, 就會很想快些開始 Internet Shopping.. :-(

神啊, 求求你讓我快些快些畢業啦 >__<






2 comments:

  1. reading your blog is one of the most relaxing thing in this dull life..haha..add oil..you have the talent and passion for fashion..and blogging as well. stay happy and stunning!

    Venus (A fan of your blog)

    ReplyDelete
  2. Aww :-D
    Im so glad to hear that!
    u r so sweet <3
    Thanks for ur support!

    ReplyDelete